loading...
تازه ترین اخبارورزش ایران وجهان
حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای پیشرفت فوتبالم به اصفهان آمده‌ام....

شجاع خلیل‌زاده، در خصوص شرایطش در تیم استقلال عنوان کرد: خوشبختانه همه چیز خوب است و آرام تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده شود.

وی درباره جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: سپاهان هر ساله خوب یارگیری می‌کند و امسال نیز بهتر از سال‌های گذشته بازیکن جذب کرده است. ما می‌توانیم در تمام رقابت‌ها مدعی باشیم و قهرمانی را در مسابقات مختلف به دست آ‌وریم. این پتانسیل را صد در صد داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره حضور مجتبی جباری در این تیم یادآور شد: مجتبی دوست عزیز و خوب من است من از آمدن او بسیار خوشحال شدم. یکی از مهره‌های کلیدی است که می‌تواند بسیار به تیم کمک کند.

خلیل‌زاده درباره شکایت باشگاه مس از او به خاطر حضورش در سپاهان با وجود قراردادش با مس، تصریح کرد: من با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کردم و آنها گفتند مشکلی ندارم. هم اکنون تمام تمرکز خود را روی سپاهان گذاشتم. به هیچ عنوان نمی‌توانم به مس برگردم. آیا خودتان قبول می‌کنید زمانی که دلم نیست به تیم دیگری بروم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل مس اعلام کرده مطرح کردن این مسائل حرفه‌ای نیست و جایی در فوتبال ندارد، گفت: شهبازی اشتباه می‌کند هم اکنون مسائل فرق دارد من نه برای پول و نه برای موضوع دیگری به سپاهان رفتم. فقط می‌خواهم در فوتبال پیشرفت کنم.

وی افزود: من پیشرفت خود را در ۳-۴ سال در مس داشتم و حالا می‌خواهم از لحاظ فوتبالی در یک تیم دیگر این تجربه را دنبال کنم. رقابت‌های جام جهانای پیش روست و تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم در این مسابقات بازی کنم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه مدیرعامل مس معتقد بوده او هم اکنون باید به فوتبال خود در کرمان ادامه دهد و دینش را ادا کند، اظهار داشت: همه مردم کرمان می‌دانند من دینم را به خوبی ادا کردم با تمام جان و دل این چند سال را در کرمان بازی کردم و هم من آنها را دوست دارم هم آنها مرا دوست دارند. مسئله‌ای که هست این است که به زور نمی‌توانم در تیمی بازی کنم.

مدافع سپاهان در مورد عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم تمام تمرکزم روی سپاهان است و برای موفقیت در این تیم تلاش می‌کنم.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به تمجید از هافبک میانی تیم زیر ۲۱ سال این کشور پرداخت....

عکس بیسنته دل بوسکه

ویسنته دل بوسکه در برنامه‌ای رادیویی اعلام کرد که ترکیب بسیار باثباتی دارد و افزود: هرچند در آخرین دیدار خود در فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها شکست خوردیم اما هنوز هم اعتماد کاملی به بازیکنان داریم.

دل بوسکه هم‌اکنون برای بازی بعدی تیم ملی اسپانیا در ماه سپتامبر مقابل فنلاند در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی برنامه‌ریزی می‌کند اما همچنان به فینال جام کنفدراسیون‌ها نگاه می‌کند. وی در این باره اظهار داشت: شرایط در بازی فینال مقابل برزیل در خانه آنها کار را برای ما سخت کرده بود.

وی ادامه داد: در زمان بحران و از دست دادن بازیکنان این مهم است که باشگاه‌های اسپانیایی روی تیم‌های جوانان‌شان سرمایه‌گذاری کرده باشند. بازیکنان جوان در رئال مادرید می‌توانند واقعا عالی رقابت کنند اما هر هفته در ترکیب اصلی قرار نمی‌ گیرند. تیم‌های جوانان نشان داده‌اند که برای همه باشگاه‌ها مهم بوده‌اند به خصوص رئال مادرید.

دل بوسکه در خصوص آسیر ایارامندی، خرید آینده باشگاه رئال نیز خاطرنشان کرد: او بازیکنی بسیار خوب با استعداد فراوان است و در رقابت‌های زیر ۲۱ سال اروپا واقعا عالی بازی کرد. ایارامندی هافبک میانی بسیار خوبی است.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ماریو گومز ۲۷ ساله در صحبت هایی از بازیکنان و هواداران بایرن تشکر کرده است....

ماریو گومز بازیکن آلمانی باشگاه بایرن مونیخ یک نامه مملو از احساسات را برای تیم باواریایی آماده کرده است؛ او این روزها خود را برای زندگی جدیدی در شهر فلورانس و بازی در فیورنتینا آماده می کند.

شنیده می شود که گومز در آستانه امضای قراردادی ۴ ساله با این باشگاه ایتالیایی است و خود او هم در صحبت هایی اعلام کرده که با دلی گرفته بایرن را ترک خواهد کرد.

درنامه ای که گومز در صفحه رسمی اش در فیس بوک منتشر کرده می خوانیم:« هواداران عزیز، الان زمان اعلام این خبر است: من در حال جدایی از بایرن هستم. آن هم درشرایطی که احساسات دوگانه ای دارم. می خواهم از شما هواداران تیم و البته هم تیمی هایم، اعضای کادر فنی و تمام اعضای باشگاه بایرن به خاطر تمام حمایت هایی که از من به عمل آوردند تشکر کنم. این دوران خوبی در بهترین باشگاه دنیا بود. من واقعا به خاطر تمام تجربیاتی که در طول این ۴ سال در بایرن کسب کردم، از همه متشکرم.»

درادامه نامه گومز می خوانیم:« حالا بخش جدیدی برای من در حال بازگشایی است و من بی صبرانه در انتظار پیوستن به تیم جدیدم فیورنتینا هستم. تیمی جدید، شهری جدید، کشور، زبان و فرهنگی جدید و البته غذاهای جدید و خوشمزه. من همچنان به مونیخ و به این باشگاه بزرگ متصل خواهم بود و برای تیمم بهترین‌ها و موفقیت های فراوانی را آرزومندم. من مطمئنم که بایرن با سرمربی بزرگی که دارد، فصل آینده نیز بهترین تیم دنیا خواهد بود. بار دیگر از همه متشکرم.به ویژه از هواداران

حمیدرضاحسین پور بازدید : 8 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با برنامه‌های بدنسازی بازیکنان دنبال شد.....

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت صبح از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی فر پیگیری شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان به گرم کردن، سپس به وزنه زدن و استارت‌های کوتاه و بلند پرداختند. آنها در مرحله پایانی در زمین چمن در گروه‌های ۲ نفره استارت‌های عرضی و طولی می‌زدند که رقابت بازیکنان در نوع خود جالب بود.

*پیام صادقیان در ابتدای تمرین اختصاصی تمرین کرد.

*سیدجلال حسینی همچنان با سر بانداژ شده در تمرینات شرکت می‌کند.

*علی دایی با لباس شخصی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

*۵۰ هوادار پشت درب‌های بسته در محل تمرین حضور داشتند.

*به دلیل شدت تمرین قرمزپوشان در چند صحنه بازیکنان به دنبال این بودند تا با کم کردن فاصله موانع مولایی، بدنساز تیم را فریب بدهند، اما موفق به این کار نشدند.

*خبرنگاران بعد از ۴۰ دقیقه اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند.

*علی دایی امروز از روی نیمکت تمرین را زیر نظر داشت و کریم باقری و جواد منافی تمرین قرمزپوشان را زیر نظر داشتند.

*از تمرین امروز پرسپولیس هم به صورت دقیق فیلمبرداری شد.

*علیرضا حقیقی در تمرین امروز هم شرکت کرد.

*امید عالیشاه در حاشیه تمرین امروز تست شد. این بازیکن که از ناحیه کمر فعلا دچار مصدومیت است.

*تمرین امروز پرسپولیس با فشار بدنسازی آن به مرز ۸۰ درصد رسید.

*در تمرین امروز اغلب بازیکنان پرسپولیس با ماشین‌های پژوه ۲۰۶ به ورزشگاه آمده بودند و فقط از یک BMV دیگر رونمایی شد. البته بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند از این به بعد به خاطر فتح‌الله‌زاده هم که شده با ماشین‌های خود به سر تمرین خواهند آمد.

*تمرین امروز پرسپولیس در نوبت صبح ساعت ۱۱:۳۶ به پایان رسید و بعدازظهر امروز پیگیری خواهد شد.

*امیر عابدزاده بیشتر از سایرین در کنار زمین همراه با مولایی تمرین کرد.

*یادداشت‌برداری‌های دایی و نماینده تام‌الاختیارش در زمین نیز در نوع خود جالب بود.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ذوبی‌ها تنها نگران این هستند که به خاطر ادامه این شرایط خطر مصدومیت های سنگین تهدیدشان می‌کند که باید دید بوناچیچ و کادر فنی اش چه تدبیری برای این مساله اندیشیده اند.....

امروز ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد شهر از تیم جدید لوکا بوناچیچ رونمایی خواهد شد.
لوکا تنها یک هفته بعد از در اختیار گرفتن سکان هدایت ذوب آهن و با چند جلسه تمرین امروز ساعت ۱۸ رودرروی فجر سپاسی قرار خواهد گرفت که برای اردوی تدارکاتی در اصفهان حضور دارد.
ذوب آهن در حالی اولین بازی تدارکاتی اش را انجام می دهد که نه بدنسازی مناسبی انجام داده و نه اینکه فرصتی برای انجام تمرینات آماده سازی پیش فصل دارد.لوکا با آگاهی از این مساله هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته و ظاهرا با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ذوب آهن در شرایط مسابقه هستند نیازی به بدنسازی سنگین و تمرینات فشرده و طولانی نیست.
با این حال ذوبی‌ها تنها نگران این هستند که به خاطر ادامه این شرایط خطر مصدومیت های سنگین تهدیدشان می‌کند که باید دید بوناچیچ و کادر فنی اش چه تدبیری برای این مساله اندیشیده اند.
البته ذوبی‌ها زیاد هم نگران این مساله نیستند چرا که فصل گذشته راه آهن تقریبا در شرایطی مشابه خیلی دیر کارش را شروع کرد و در نیم فصل اول جزو تیم های بالای جدول بود و در نهایت هم رتبه قابل قبولی به دست آورد.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فرهاد کاظمی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان تهران انتخاب شد....

عکس فرهاد کاظمی

سایت باشگاه پیکان اعلام کرد پس از نشست هیأت مدیره باشگاه و طی حکمی از سوی ملکیان مدیرعامل پیکان، فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب گردید. کاظمی تا کنون دو بار با تیم فوتبال پیکان موفق گردیده به لیگ برتر صعود کند. کاظمی فصل گذشته سرمربی ذوب آهن اصفهان بود.

کاظمی در حالی به عنوان سرمربی پیکان انتخاب شده است که پیش از این شایعاتی مبنی بر ممنوعیت فعالیتش در فوتبال به گوش می‌ رسید.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

علی دایی هنوز برای حضور دوباره کریم انصاریفرد در تیم پرسپولیس چراغ سبز نشان نداده است....

عکس علی دایی

پس از آنکه کریم انصاریفرد در چند مصاحبه به نوعی برای حضور دوباره در پرسپولیس تمایل نشان داد، حرکاتی از سوی مسئولان پرسپولیس آغاز شد.

موضوع به قدری جدی بود که افراد نزدیک به تیم و حتی خود شیرینی از قریب الوقوع بودن حضور دوباره انصاریفرد خبر دادند، اما این حضور با اشکالی روبرو شد که هنوز برطرف نشده است.

مسئله اصلی حالا جدا از مواردی که طرفین باید بر سر آن به توافق برسند مجوز علی دایی است.

منابع غیر رسمی می گویند اگر علی دایی بخواهد، باشگاه این بازیکن را برمی گرداند اما خود علی دایی با ۲ مسئله روبروست.

اولین مسئله با استدلال علی دایی این است که کریم انصاریفرد در روزهای آماده سازی که دیگر بازیکنان پشت سر گذاشتند، کنار تیم نبود و این مسئله می تواند تأثیر نامطلوب روی دیدگاه بازیکنان بگذارد تا در آینده برای کم کاری و فرار از تمرین بهانه داشته باشند.

موضوع مورد بحث دیگر که به نقل از علی دایی مطرح می شود و در جریان مذاکرات پرسپولیس با خلعتبری و یکی ۲ بازیکن شاخص دیگر مانند جباری و آندرانیک تیموریان به گوش رسید، این بود که بنابر باور علی دایی، صرف هزینه غیر متعارف برای به خدمت گرفتن یک بازیکن خاص، می تواند رابطه بین بازیکنان را ملتهب کرده و آن یکدستی که وی خواهانش است را تهدید می کند.

در این باره بعضی منابع غیررسمی حتی مطرح می کنند که با وجود اعلام آمادگی باشگاه، علی دایی خود مانع از پرداخت رقمهای عجیب برای به خدمت گرفتن بعضی بازیکنان شده و دلیل این امر را نگرانی بابت دلسردی و کم انگیزگی سایر بازیکنان و بوجود آمدن اختلاف در تیم خوانده است.

با این اوصاف دایی اگر از مورد اول و از دلخوری خود هم بگذرد، این بحث وجود دارد که آیا شرایط رقم قرارداد انصاریفرد از نظر وی چه خواهد بود؟

حمیدرضاحسین پور بازدید : 13 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک رئال مادرید احتمال پیوستنش به تیم‌های لیگ برتر انگلیس را رد کرد....

ژابی آلونسو یک روز پس از اینکه رسانه‌های انگلیسی مدعی بازگشت وی به لیگ برتر شدند، تمایل برای پیوستن به لیورپول یا چلسی را رد کرد و گفت: من به لیگ برتر بروم؟ نه هرگز.

شایعات پیرامون مقصد احتمالی ژابی آلونسو از زمان انتشار خبر حضور احتمالی آسیر ایارامندی در رئال مادرید قوت گرفته است. رسانه‌های انگلیسی در روزهای گذشته به شدت روی امکان انتقال وی به لیورپول یا چلسی تمرکز کرده‌اند.

ژابی آلونسو هنگامی که با اصرار رسانه‌ها در سن سباستین مواجه شد، تأکید کرد که نمی‌خواهد در مورد حضور احتمالی آسیر ایارامندی در تیم صحبت کند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ژوزه مورینیو به هواداران چلسی قول داد این فصل نمایش خوبی از تیمشان شاهد خواهند بود....

ژوزه مورینیو روز گذشته در گفت‌وگو با مجله باشگاه چلسی از تلاش زیاد بازیکنان تیمش برای انجام بازی‌های زیبا در فصل جاری لیگ برتر انگلیس خبر داد.

ژوزه مورینیو همچنین در بازگشت دوباره خود به چلسی از انگیزه بالای این تیم برای شروع قدرتمند در لیگ برتر سخن گفت.

سرمربی سابق مادرید و اینتر در گفت‌و‌گو با مجله باشگاه چلسی گفت: می‌خواهم هواداران چلسی را با نتایجمان، شیوه بازی، ذهنیت پیروزی و شخصیت تیم خوشحال کنم. هواداران باید بدانند که ما ممکن است در هر بازی پیروز شویم، به تساوی برسیم یا شکست بخوریم. در هر بازی یکی از این سه حالت وجود دارد اما چیزی که باید در همه بازی‌ها مهم باشد، تلاش زیاد بازیکنان تیم خواهد بود.

مورینیو با اشاره به رکورد شکست‌ناپذیری در خانه با تیم چلسی گفت: رکوردهایم در چلسی، اینتر و رئال مادرید را می‌دانم. اما این رکوردها چندان اهمیت ندارند، اگر من شرط ببندم که این رکورد را ادامه دهم، ریسک کرده‌ام.

آقای خاص در پایان درباره بازیکنان با تجربه‌اش گفت: البته بازیکنان با تجربه زیادی در ترکیب تیم وجود دارند و این پیشینه باشگاه را نشان می‌دهد. در هر باشگاه بازیکنان جدید می‌آیند و یکسری از بازیکنان هم از تیم می‌روند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 10 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان میلانی‌ها موفق شدند تا در رقابت با یوونتوس بر سر خرید آندرا پولی ملی پوش جوان ایتالیایی پیروز شوند و این هافبک بازیساز سابق سمپدوریا را جذب کنند...

عکس آدریانو گالیانی

.این تنها خرید میلانی‌ها نبود چرا که آنها ریکاردو ساپونارا که بسیاری از کارشناسان ایتالیایی او را با کاکا مقایسه می کنند نیز به خدمت گرفتند.

در حاشیه این مراسم آدریانو گالیانی ،آلگری و دو خرید جدید میلانی‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند که آلگری تاکید کرد میلان همچنان برای قرار گرفتن در جمع سه تیم پایانی سری آ تلاش خواهد کرد و تا آنجا که ممکن است می خواهند در لیگ قهرمانان نیز پیشروی کنند.

گالیانی در بخشی از کنفرانس مطوعاتی اش چنین گفته " سال گذشته فصل بسیار سختی برای ما بود.شروع بسیار وحشتناک و پایان بسیار زیبایی داشتیم بنابراین بدون هیچ مشکل روحی و روانی به استقبال فصل جدید می رویم"

"هدف ما پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا تا حد ممکن ،قرار گرفتن در جمع سه تیم پایانی سری آ خواهد بود و حتی تلاش مان را برای قهرمانی در کوپا ایتالیا انجام خواهیم داد"

گالیانی در ادامه صحبت هایش در رابطه با احتمال پیوستن آدام لیائیچ و بازگشت روبینیو به سانتوس چنین گفت "مذاکرات با سانتوس همچنان ادامه دارد.روبینیو می خواهد به برزیل بازگردد.لیائیچ؟ شایعاتی وجود دارد که نمی خواهم آنها را رد یا تکذیب کنم!"

گالیانی در رابطه با انتقال احتمالی هوندا به میلان گفت " هوندا ؟ امیدواریم او را در ژانویه به میلان بیاوریم!"

این صحبت‌ها در حالی پیرامون انتقال هوندا زده شد که باشگاه زسکا موسکو اعلام کرده بود نگرانی بابت از دست دادن هوندا در ژآنویه به صورت رایگان ندارد و اگر میلان می خواهد هوندا را در این تابستان جذب کند باید پیشنهاد خوبی ارائه بدهد حتی با این وجود که او شش ماه با میلان قرارداد دارد

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارکدام تیم هستید؟
    جدول لیگ برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس

    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    جدول لیگ فوتسال
    فوتسال ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 گيتي‌پسند‌ 24 58
    2 صباي قم 24 56
    3 شهيد منصوري 24 49
    4 دبيري تبريز 24 37
    5 ميثاق تهران 24 36
    6 شرکت حفاري 24 36
    7 شهرداري تبريز 24 36
    8 فرش‌آرا 24 35
    9 شهرداري ساوه 24 29
    10 راه ساري 24 23
    11 هلال احمر 24 17
    12 گاز خوزستان 24 17
    13 ارژن شيراز 24 17
    ورزش سه | دریافت کد

    لیگ انگلستان
    انگليس ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 منچستريونايتد 38 89
    2 منچسترسيتي 38 78
    3 چلسي 38 75
    4 آرسنال 38 73
    5 تاتنهام 38 72
    6 اورتون 38 63
    7 ليورپول 38 61
    8 وست برومويچ 38 49
    9 سوانسي 38 46
    10 وستهام 38 46
    11 نوريچ 38 44
    12 فولام 38 43
    13 استوك سيتي 38 42
    14 ساوتهمپتون 38 41
    15 استون ويلا 38 41
    16 نيوکسل 38 41
    17 ساندرلند 38 39
    18 ويگان 38 36
    19 ردينگ 38 28
    20 کوئينز پارک 38 25
    ورزش سه | دریافت کد

    لالیگا
    اسپانيا لاليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بارسلونا 38 100
    2 رئال مادريد 38 85
    3 آتلتيكومادريد 38 76
    4 رئال سوسيداد 38 66
    5 والنسيا 38 65
    6 مالاگا 38 57
    7 بتيس 38 56
    8 رايو والكانو 38 53
    9 سويا 38 50
    10 ختافه 38 47
    11 لوانته 38 46
    12 بيلبائو 38 45
    13 اسپانيول 38 44
    14 وايادوليد 38 43
    15 گرانادا 38 42
    16 اوساسونا 38 39
    17 سلتاويگو 38 37
    18 مايوركا 38 36
    19 لاكرونيا 38 35
    20 ساراگوسا 38 34
    ورزش سه | دریافت کد

    بوندسلیگا
    آلمان بوندسليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بايرن مونيخ 34 91
    2 بروسيادورتموند 34 66
    3 بايرلوركوزن 34 65
    4 شالكه04 34 55
    5 فرايبورگ 34 51
    6 فرانكفورت 34 51
    7 هامبورگ 34 48
    8 مونشن گلادباخ 34 47
    9 هانوفر 34 45
    10 نورنبرگ 34 44
    11 وولفسبورگ 34 43
    12 اشتوتگارت 34 43
    13 ماينتس 34 42
    14 وردربرمن 34 34
    15 آگزبورگ 34 33
    16 هافن هايم 34 31
    17 دوسلدورف 34 30
    18 گريتر فورت 34 21
    ورزش سه | دریافت کد

    سری آ
    ايتاليا سري آ

    تيم بازيها امتياز
    1 يوونتوس 38 87
    2 ناپولي 38 78
    3 آث ميلان 38 72
    4 فيورنتينا 38 70
    5 اودينزه 38 66
    6 آاس رم 38 62
    7 لاتزيو 38 61
    8 کاتانيا 38 56
    9 اينترميلان 38 54
    10 پارما 38 49
    11 کالياري 38 47
    12 کيه وو 38 45
    13 بلونيا 38 44
    14 سامپدوريا 38 42
    کسر 1 امتیاز
    15 آتالانتا 38 40
    کسر 2 امتیاز
    16 تورينو 38 39
    کسر 1 امتیاز
    17 جنوا 38 38
    18 پالرمو 38 32
    19 سيه نا 38 30
    کسر 6 امتیاز
    20 پسکارا 38 22
    ورزش سه | دریافت کد

    لوشامپیونا
    فرانسه لوشامپيونه

    تيم بازيها امتياز
    1 پاري سن ژرمن 38 83
    2 مارسي 38 71
    3 ليون 38 67
    4 نيس 38 64
    5 سنت اتين 38 63
    6 ليل 38 62
    7 بوردو 38 55
    8 لوريان 38 53
    9 مون پليه 38 52
    10 تولوز 38 51
    11 والنسين 38 48
    12 باستيا 38 47
    13 استادي رنز 38 46
    14 رميس 38 43
    15 آژاکسيو 38 42
    16 سوشو 38 41
    17 اويان 38 40
    18 نانسي 38 38
    19 ترويس 38 37
    20 برس 38 29
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 1,161