loading...
تازه ترین اخبارورزش ایران وجهان
حمیدرضاحسین پور بازدید : 5 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌برای قلعه‌نویی آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم....

حسین قدوسی در پاسخ به اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، اظهار داشت: ‌ابتدا باید این را اعلام کنم آقای سررشته‌داری همکار مطبوعاتی و خوب بنده است. این پاسخ معطوف به شخص روابط عمومی آبی‌ها نیست، بلکه به روابط عمومی باشگاه استقلال که مطالبی را در مورد باشگاه پرسپولیس این موارد را بیان می کنم.

وی افزود: سؤال من اینجاست که استقلال تا کی می‌خواهد با این صحبت‌ها فرافکنی کند؟ مگر خود این عزیزان نبودند که پس از اینکه کریمی تصمیم گرفت از پرسپولیس به خاطر مسائل کوچک جدا شود، سریعا مصاحبه کردند و گفتند که علی کریمی را می‌خواهیم. مگر همین آقای فتح‌الله‌زاده این کار را نکرد.

وی تاکید کرد: حالا چطور رویانیان درباره جباری حرف زده به آقایان برخورده است. از آقایان می‌خواهیم آنچه که برای خود می‌پسندند برای دیگران هم بپسندند. از طرف دیگر در برنامه ورزش و مردم آقای فتح‌الله‌زاده به خودش اجازه داد و علی‌رغم اینکه قبلا هم قرار بود درباره پرسپولیس حرفی نزند، با اعلام مسائلی مانند دادن بنز و پورشه بازیکنان پرسپولیس را تحت فشار قرار داد، اما چرا مسئولان استقلال تحمل واقعیتی را که رویانیان گفته ندارند؟

قدوسی گفت: بی‌تعارف بازیکنان پرسپولیس از اظهارات مدیرعامل استقلال بسیار ناراحت هستند چون ایشان در برخی مسائلی که اتفاق نیافتاده دخالت می‌کنند و شاید به بازیکنان ما تهمت زده‌اند، حتی بازیکنان ما بدون اینکه گلایه‌ای از مدیرعامل استقلال داشته باشند فقط از خودشان دفاع کردند. سؤال ما اینجاست چرا مسئولان استقلال دوست دارند مدام درباره پرسپولیس و اتفاقات داخلی آن صحبت کنند؟

دوست عزیزم آقای سررشته‌داری شما مسائل تندی را مطرح کردید اما ما در مقام این نیستیم که با آقای فتح‌الله‌زاده که جای بزرگتر ما است بخواهیم جواب بدهیم و حرف بزنیم بلکه الان می‌گوییم فتح‌الله‌زاده مدیری موفق و کاربلد است.

مدیر روابط عمومی قرمزپوشان تاکید کرد: مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای بسیار شفاف اعلام کرد که ما در دو سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ به دو بازیکن خود داده‌ایم اما شما می‌توانید بگویید که به ۶ بازیکن خود مانند یک دروازه‌بان، مدافع، دو هافبک و مهاجم خودتان یک میلیارد و ۷۰۰ داده‌اید یا خیر. ما نمی‌توانیم این موضوع را ثابت کنیم اما دوست داریم بدانیم اگر بازیکن ما پورشه یا بنز گرفته بازیکنان شما مجانی و با چک بازار و مبل و دادن لکسوس قرارداد امضاء نکردند.

وی یادآور شد: دوستان باز هم در جواب اظهارات رویانیان اعلام کرده‌اند که پول اقامت ما در اوکراین را دیگران داده‌اند و ما با هواپیمای اختصاصی استقلال به اوکراین رفته‌ایم و تنها بلیت گرفته‌ایم کجای دنیا یک شبه یک تیم هواپیمای اختصاصی پیدا می‌کند اما بلیت می‌خرد و به سفر می‌رود. شما کی با پول استقلال هواپیمای اختصاصی خریدید که هیچ کس متوجه نشد. فتح‌الله‌زاده مدیری است که در زمینه‌های مدیریتی بسیار خوب کار کرده اما با مطرح کردن مسائلی چون هواپیمای اختصاصی و داشتن سال‌ها نوشابه انرژی‌زا و فروشگاه زنجیره‌ای از آن حرف‌ها می‌زند که بسیار عجیب و غریب است و می‌خواهند با فرافکنی به نظر من کارهای اختصاصی مدیرعامل پرسپولیس را زیر سؤال ببرد اما اشکال ندارد چون مردم و رسانه‌ها همه حرف‌ها را می‌بینند و همه چیز را به خوبی تحلیل و می‌داند که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی ...

قدوسی در پایان یادآور شد: باید بگویم مدیر محترم روابط عمومی باشگاه استقلال شما درباره دایی نیز حرف‌هایی زده‌اید، حالا طبق سیاست‌های خودتان اما ما به خودمان اجازه نمی دهیم تا درباره قلعه‌نویی حرفی بزنیم و فقط می‌گویم قلعه‌نویی موفق و خوشبخت شود چون ایشان مربی کاربلد و با هوشی هستند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 8 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک چپ پای تیم فوتبال استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم با صلاحدید امیر قلعه‌نویی به عنوان کاپیتان این تیم مقابل دینامو کی‌یف به میدان رفته بود، گفت: در این بازی محک جدی خوردیم....

عکس علی رضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص این بازی عنوان کرد: من فکر می‌کنم مقابل دیناموکیف توانستیم روز خوبی داشته باشیم اگرچه آنها هم در برخی دقایق بازی ما را تحت فشار گذاشتند. با این وجود هر n, تیم در میانه فصل بدنسازی بودند و طبیعی بود که روند بازی، متفاوت باشد.

وی افزود: بازی‌های تدارکاتی در این مقطع از فصل برای شناخت تیم انجام می‌گیرند. البته به نظرم در این بازی محک جدی‌تری نسبت به بازی اول خوردیم چرا که حریف‌مان، تیمی مطرح در اروپا بود. به هرحال بازی با تیم‌های بزرگ مزیت‌هایی دارد که به شناخت هرچه بیشتر تیم کمک می کند.

نیکبخت‌واحدی درباره کاپیتانی خود در استقلال خاطرنشان کرد: این لطف کادرفنی و بچه‌ها بود که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم. جا دارد از همین جا تشکر ویژه‌ای داشته باشم از آقای فتح‌الله‌زاده. تمام بچه‌های تیم و همینطور اعضای کادرفنی که خیلی خوب من را پذیرفتند. این موضوع نظر کادرفنی بود و من خیلی خوشحال شدم و البته باعث افتخارم بود که توانستم در این بازی بازوبند تیم استقلال را به بازو ببندم.

این بازیکن در خصوص تمرینات استقلال در اردوی اوکراین اظهار داشت: در این اردو صبح و عصر تمرین می‌کنیم و کادرفنی هم تمرینات تحت فشار را برایمان طرح‌ریزی کرده است. به نظرم ثمره این اردو را می‌توانیم در بازی‌های لیگ ببینیم چرا که بهترین تمرینات را داشتیم.

وی با اشاره به نخستین دیدار استقلال در فصل جدید لیگ برتر در زمین گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش نام حریف تفاوتی نمی‌کند. من امیدوارم که بتوانیم لیگ را از بازی اول با قدرت شروع کنیم تا ان شاءالله در نهایت قهرمانی را مال خود کنیم.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

آرش برهانی در بازی سه‌شنبه شب استقلال برابر دیناموکیف زننده اولین گل آبی‌ها بود. او در پایان بازی ابراز امیدواری کرد روند گلزنی‌هایش در بازی‌های تدارکاتی در لیگ برتر سیزدهم نیز ادامه یابد....

عکس آرش برهانی

برهانی گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال داشت و درباره بازی با دیناموکیف به اظهارنظر پرداخت.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:

بازی با دیناموکیف را با پیروزی پشت سر گذاشتید. درباره کسب این پیروزی صحبت کنید؟

به نظرم بازی خوبی را انجام دادیم. البته هر دو تیم در فصل بدنسازی هستند ولی توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و مستحق برد هم بودیم؛ چرا که چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم.

بازیکنان جدید استقلال هم در این بازی در ترکیب قرار گرفتند. فکر می‌کنید چقدر بازیکنان با هم هماهنگ شده‌اند؟

بازیکنان جدید تیم البته به جز احمد جمشیدیان که فرصت بازی پیدا نکرد، خیلی خوب کار کردند. به نظرم در طی این مدت بازیکنان خیلی خوب با هم هماهنگ شده‌اند و از همین الان نشان داده‌ایم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

برای استقلال گلزنی هم کردید. در موردش صحبت کنید؟

خوشحالم که در بازی مقابل دیناموکیف که یک تیم اروپایی محسوب می‌شود، گلزنی کردم و امیدوارم این گل مقدمه‌ای باشد برای داشتن یک شروع خوب در لیگ تا ان‌شاء‌الله در لیگ هم بتوانم کارم را با گلزنی شروع کنم. گلی هم که زدم، فرصتی بود که توسط تیم برایم ایجاد شد و من هم از آن استفاده کردم.

قرعه‌کشی سیزدهمین دوره لیگ هم انجام شد که طبق آن استقلال باید در هفته اول به مصاف گسترش فولاد در تبریز برود؟

از طریق اینترنت پیگیر قرعه‌کشی لیگ بودیم و برنامه بازی‌ها را دیدیم. گسترش فولاد با توجه به این‌که تازه به لیگ برتر صعود کرده برای ما تیمی ناشناخته است که البته قطعا تا زمان شروع بازی‌ها، کادرفنی اطلاعات خوبی در این مورد این تیم کسب خواهد کرد. با همه اینها به نظرم نباید قرعه زیاد برایمان مهم باشد، چون امسال باید از عنوان قهرمانی‌مان در لیگ دفاع کنیم و به همین جهت تلاش می‌کنیم تا از همین بازی اول، فقط برای ۳ امتیاز به زمین برویم. کاری که باید هفته به هفته آن را تا رسیدن به قهرمانی دنبال کنیم.

اردوی اوکراین هم فردا به اتمام می‌رسد و سپس به ایران برمی‌گردید. ارزیابی‌تان از این اردو چطور است و این‌که به نظرتان، این اردو و بازی با دینامو، چقدر می‌تواند برای استقلال مفید باشد؟

اردوهای پیش‌فصل همواره تاثیر مهمی برای یک تیم در مسابقاتش خواهد داشت. به نظرم این اردو به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قدرت‌مان را بهتر بشناسیم. امیدوارم با توجه به فرصتی که تا زمان شروع لیگ خواهیم داشت، در تهران هم تمرین‌هایی را که اینجا دنبال کردیم، ادامه دهیم تا در نهایت به آنچه می‌خواهیم تا پیش از شروع لیگ برسیم.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: خوشبختانه قرعه خوبی به تیم فوتبال صبا خورده است و امیدوارم شروع خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم....

محمدرضا کشوری‌فرد، در خصوص مراسم قرعه کشی و انتخاب بهترین‌های لیگ برتر اظهار داشت: باید از مسئولان برگزاری این مراسم تشکر کرد. این برای اولین بار بود که چنین مراسمی پیش از شروع لیگ برگزار می‌شد. به هر حال باید تلاش کنیم تا حداقل در این مسائل به کشورهای دیگر برسیم.

وی درباره قرعه کشی لیگ و بازی صبا با ملوان در هفته اول تاکید کرد: ملوان تیم خوب و با سابقه‌ای است و برای پیروزی در بازی اول مثل خود ما انگیزه دارد. با این حال ما هم خوب تمرین کرده‌ایم و به آمادگی ۷۰ درصدی رسیده‌ایم. فکر می‌کنم تا شروع لیگ به آمادگی مورد نظر برسیم.

مدیرعامل باشگاه صبا با بیان اینکه نتایج چهار، پنج هفته اول لیگ را نباید ملاک قرار داد، تاکید کرد: قرعه خوبی نصیب ما شده است. مسابقات صبا در هفته‌های اول چندان سخت و سنگین نیست و این فرصت خوبی است تا تیممان کامل‌تر شود. ما به کسب نتایج خوب با محمد مایلی کهن امیدواریم.

کشوری‌فرد در پایان در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه هم گفت: پرونده نقل و انتقالات ما تقریبا تمام شده است. فقط یک هافبک می‌خواهیم که شاید تا دقیقه ۹۰ بتوانیم آنرا جذب کنیم.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 32 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

هنریک میختاریان ستاره ۲۴ ساله شاختار با قراردادی ۴ ساله راهی وستفالن دورتموند شد....

سران باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کردند پیراهن شماره ۱۰ این تیم سال آینده بر تن هنریم میختاریان ستاره جدید طلایی پوشان خواهد بود.

به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران، پیراهن شماره ۱۰ دورتموندی‌ها که پیش از این در اختیار ماریو گوتزه بود، از این پس متعلق به میختاریان خواهد بود.بازیکن ارمنستانی ای که به عنوان جانشین گوتزه روانه آلمان شده، حالا از این پس پیراهن این ستاره را نیز برتن خواهد کرد.

هنریک میختاریان ستاره ۲۴ ساله شاختار با قراردادی ۴ ساله راهی وستفالن دورتموند شد.

پیش از این، اوبامیانگ و سوکراتیس دیگر خریدهای جدید دورتموند، به ترتیب پیراهنهای شماره ۱۷ و ۲۵ را از باشگاه دریافت کرده اند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک این فصل استقلال خوزستان ضمن امیدواری به موفقیت این تیم، جدایی‌اش از استقلال تهران در فصل گذشته را اشتباه دانست....

عکس ایمان مبعلی

ایمان مبعلی، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان گفت: آقای ویسی از سال گذشته تجربه گرفته‌اند و در این فصل از میزبان بودمان حتما استفاده خواهیم کرد و با حضور تماشاگران قبل از هیچ بازی‌ای بازنده نخواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تکل دهنوی روی پایش در بازی تدارکاتی استقلال خوزستان برابر پرسپولیس ناراحت است، بیان کرد: نه. به هر حال بازی است و این مسائل در آن طبیعی. دهنوی را دوست دارم و از او دلگیر نیستم.

هافبک فصل گذشته پیکان درباره علل نتیجه‌ نگرفتن پیکان هم صحبت کرد و گفت: روند پیکان در فصل گذشته اشتباه بود. در تیمی که می‌افتد همه مقصر هستند اما درباره این که آیا اشتباه کردم که به جای استقلال به پیکان رفتم، باید بگویم با توجه به مسائلی که بعدها پیش آمد، به نظرم اشتباه کردم و بهتر بود در استقلال می‌ماندم.

مبعلی در پاسخ به این سوال که آیا فصل گذشته با کاملی‌مفرد در رختکن درگیری داشته و آیا این درست است که خوزستانی‌های پیکان در برخی مواقع با هماهنگی مانع تمرین دیگر بازیکنان می‌شوند، بیان کرد: نه. صحت ندارد. با جلال ۱۵ سال است که رفیقیم و هیچ مشکلی با او ندارم اما درباره تمرین هم باید بگویم که جلال، کاپیتان دوم ما بود و روزی به همه بچه‌ها به خاطر مسائل مالی گفت تمرین نکنند و جز دو، سه نفر همه قبول کردند. خودم چندان راضی نبودم اما قبول کردم و همه پشت جلال ایستادند و بعدها که باشگاه خواست اخراجش کند،‌ بازیکنان یک دل پشت او را گرفتند.

او در ادامه تصریح کرد: بعد از رفتن آقای ویسی از پیکان هیچ کس فکر نمی‌کرد، آقا فیروز آن نتایج بد را با پیکان بگیرد. خودش هم می‌گفت نتایجش در پیکان در بیست سال مربیگری‌اش بی‌سابقه بوده است.

هافبک این فصل استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که هدفش در این تیم چه خواهد بود، اظهار کرد: می‌خواهم به استقلال کمک کنم و از آنجا به تیم ملی بروم. هر زمان که به تیم خودم کمک کردم، به تیم ملی رسیدم و کارلوس کی‌روش هم سال گذشته مرا به اردوی اتریش دعوت کرد اما با رفتنم به امارات دیگر به تیم ملی دعوت نشدم.

مبعلی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند،‌ گفت: به نظرم چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان شانس نخست قهرمانی هستند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

هافبک پیشین تیم فوتبال آرسنال گفت در نظر دارد به رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان بازگردد....

عکس متیو فلامینی

"ماتیو فلامینی" ۲۹ ساله در سال ۲۰۰۸ از آرسنال به میلان پیوست اما در دوران حضورش در ایتالیا در بیشتر زمان‌ها با آسیب دیدگی و خانه نشینی دست به گریبان بود.

بر پایه گزارش ساکرنت، این بازیکن در حال حاضر از سوی میلان پیشنهادی مبنی بر تمدید قرارداد دریافت کرده اما وی قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد به فوتبال انگلستان بازگردد.

فلامینی در گفتگو با "سان اسپرت" اظهار داشت: میلان پیشنهاد قراردادی دو ساله به من ارائه کرده اما نیاز دارم که از زمان بهترین استفاده را ببرم و باید بهترین تصمیم را بگیرم. من پنج سال است که در ایتالیا هستم و چیزهای زیادی آموخته ام. اما دلم برای انگلستان تنگ شده و می‌خواهم قهرمان لیگ برتر شوم.

وی بزرگ‌ترین حسرت دوران فوتبالی‎اش را مربوط به شکست آرسنال مقابل بارسلونا در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۶ دانست.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 8 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد....

جوادکاظمیان آماده آغاز رقابتهای لیگ برتر است . رقابتی که هفته اولش با بازی پرسپولیس و تراکتور در اوج حساسیت پی گرفته خواهد شد . حرف های او بعد از قرعه کشی لیگ شنیدنی است . این مصاحبه را به نفل از زبرنا بخوانید :

* وضعیت تراکتورسازی را در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر چگونه می‌بینی؟
در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و خدارا شکر از لحاظ بدنی شرایط مان بهتر شده است. اردوهای مناسبی هم در سرعین و تهران برپا کردیم و الان هم تمرینات خود را در تبریز دنبال می کنیم. قرار است تا قبل از لیگ یک دیدار دوستانه هم انجام بدهیم و آن وقت وارد مسابقات لیگ شویم.

* در هفته اول هم با پرسپولیس در تهران بازی دارید.
دیدار با پرسپولیس برای من و همین طور بعضی از بازیکنان نظیر محمد نصرتی و علی کریمی هم خاص خواهد بود. بازی بعداز افطار و زیر نور حال و هوای خاص خودش را دارد و مطمئن هستم رقابت جذابی می شود و ورزشگاه هم پر خواهد شد. البته در این میان سی چهل هزار نفری هم طرفداران تراکتور خواهند بود و بازی جالبی می شود. پرسپولیس تیمی است که در آن بازی کرده بودم و واقعا علاقه مند این رویارویی هستم.

* فکر می‌کردی در هفته اول با پرسپولیس روبرو شوید؟
با بچه‌ها قبل از این که مسابقات قرعه کشی شود، می گفتیم جالب می شود در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم و همین اتفاق هم افتاد و مشخص شد پیشگوی خوبی هستیم. خودم دوست داشتم در هفته های در میانه های لیگ با پرسپولیس روبرو شویم تا تیم‌ها دوره آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته بودند. به هر حال قرعه ای بود که نصیب تراکتورسازی شد و خودمان برای مبارزه با سایر تیم‌ها آماده می کنیم.

* خیلی‌ها منتظر حضور علی کریمی هستند. در این مدت عنوان شده بود که احتمال دارد کریمی برابر پرسپولیس بازی نکند. در این باره چه صحبتی داری؟
کریمی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و نمی توان آن را کتمان کرد. علی بازیکن حرفه ای است و با تراکتور قرارداد دارد و مطمئن باشید جلوی پرسپولیس هم بازی خواهد کرد. این حرف‌ها شایعه است و خود کریمی انگیزه زیادی دارد جلوی پرسپولیس بازی کند.

* تراکتورسازی قرعه دشواری دارد و جالب این که در هفته پایانی با استقلال روبرو خواهد شد؟
با قرعه سختی مواجه هستیم و بعد از دیدار با پرسپولیس باید دربی تبریز را برگزار کنیم و بعد از آن با دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان روبرو خواهیم شد. در هفته پایانی هم با استقلال بازی خواهیم کرد و امکان دارد تبدیل به فینال لیگ هم شود!

* داستان چک پرسپولیس به کجا کشید؟
این چک دست من است و پیگیر این قضیه هستم. آقای شیرینی هم آماده باشد که می خواهم به تهران بیایم تا به حقم برسم!جواد کاظمیان: علی کریمی کوه انگیزه است / شیرینی آماده باشد !

حمیدرضاحسین پور بازدید : 11 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

هافبک فصل گذشته تیم استقلال به سایپا پیوست....

عکس کیانوش رحمتی

کیانوش رحمتی هافبک فصل گذشته تیم استقلال با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال سایپا پیوست.

این بازیکن که چندین سال در تیم استقلال بازی می‌کرد با مسئولان باشگاه سایپا به توافق رسید و با نارنجی پوشان قرارداد بست.

رحمتی پیش از حضور در استقلال در تیم سایپا بازی می‌کرد.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

نمی دانم. واقعا نمی دانم پشت پرده این تصمیم جباری چه بود اما به هر دلیلی که این تصمیم را گرفته حالا باید آرامش خودش را حفظ کند و از بی احترامی به استقلالی‌ها پرهیز کند....

مجتبی جباری امروز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها از مدیرعامل باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد. منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال در گفت وگو با سایت فوتبال ایران درباره حرف های جباری می گوید: از مجتبی جباری می خواهم که این مصاحبه‌ها را تمام کند. این حرف‌ها نه به او کمکی می‌کند و نه به استقلال. استقلال هم همین طور. هر دو طرف باید رعایت کنند.جباری بازیکن بزرگی است. سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است و حالا به هر دلیلی تیم سپاهان را برای ادامه دوران بازیگری اش انتخاب کرده است. بنابراین از او می خواهم که آرامش خودش را حفظ کند و به فوتبالش در سپاهان فکر و این مصاحبه های حاشیه ای را تمام کند.
از پورحیدری می پرسیم چرا جباری از استقلال رفت که وی اینگونه پاسخ می دهد: نمی دانم. واقعا نمی دانم پشت پرده این تصمیم جباری چه بود اما به هر دلیلی که این تصمیم را گرفته حالا باید آرامش خودش را حفظ کند و از بی احترامی به استقلالی‌ها پرهیز کند. از طرفی استقلالی‌ها نیز باید به جباری احترام بگذارند. توصیه من این است که دو طرف حرفه ای برخورد کنند. بازیکن در انتخاب باشگاه و باشگاه در انتخاب بازیکن اختیار دارد بنابراین ادامه این جنجال تنها و تنها هواداران استقلال را ناراحت می کند. چون این مصاحبه‌ها هم تمرکز جباری را به هم می زند و هم بر شرایط استقلال تاثیر می گذارد.
وی حرف هایش را اینگونه تمام می کند: من برای جباری آرزوی موفقیت می کنم اما به عنوان یک بزرگتر به او می گویم که مطرح کردن حرف های تند علیه یکدیگر کار بی فایده ای است و هم جباری و هم استقلال را از هدف اصلی اش دور می کند. استقلال علیرغم مشکلات مالی که دارد تا اینجای کار در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده و من امیدوارم با شروع فصل همه این حاشیه‌ها کنار برود و همه ما به کار خودمان فکر کنیم.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارکدام تیم هستید؟
    جدول لیگ برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس

    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    جدول لیگ فوتسال
    فوتسال ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 گيتي‌پسند‌ 24 58
    2 صباي قم 24 56
    3 شهيد منصوري 24 49
    4 دبيري تبريز 24 37
    5 ميثاق تهران 24 36
    6 شرکت حفاري 24 36
    7 شهرداري تبريز 24 36
    8 فرش‌آرا 24 35
    9 شهرداري ساوه 24 29
    10 راه ساري 24 23
    11 هلال احمر 24 17
    12 گاز خوزستان 24 17
    13 ارژن شيراز 24 17
    ورزش سه | دریافت کد

    لیگ انگلستان
    انگليس ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 منچستريونايتد 38 89
    2 منچسترسيتي 38 78
    3 چلسي 38 75
    4 آرسنال 38 73
    5 تاتنهام 38 72
    6 اورتون 38 63
    7 ليورپول 38 61
    8 وست برومويچ 38 49
    9 سوانسي 38 46
    10 وستهام 38 46
    11 نوريچ 38 44
    12 فولام 38 43
    13 استوك سيتي 38 42
    14 ساوتهمپتون 38 41
    15 استون ويلا 38 41
    16 نيوکسل 38 41
    17 ساندرلند 38 39
    18 ويگان 38 36
    19 ردينگ 38 28
    20 کوئينز پارک 38 25
    ورزش سه | دریافت کد

    لالیگا
    اسپانيا لاليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بارسلونا 38 100
    2 رئال مادريد 38 85
    3 آتلتيكومادريد 38 76
    4 رئال سوسيداد 38 66
    5 والنسيا 38 65
    6 مالاگا 38 57
    7 بتيس 38 56
    8 رايو والكانو 38 53
    9 سويا 38 50
    10 ختافه 38 47
    11 لوانته 38 46
    12 بيلبائو 38 45
    13 اسپانيول 38 44
    14 وايادوليد 38 43
    15 گرانادا 38 42
    16 اوساسونا 38 39
    17 سلتاويگو 38 37
    18 مايوركا 38 36
    19 لاكرونيا 38 35
    20 ساراگوسا 38 34
    ورزش سه | دریافت کد

    بوندسلیگا
    آلمان بوندسليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بايرن مونيخ 34 91
    2 بروسيادورتموند 34 66
    3 بايرلوركوزن 34 65
    4 شالكه04 34 55
    5 فرايبورگ 34 51
    6 فرانكفورت 34 51
    7 هامبورگ 34 48
    8 مونشن گلادباخ 34 47
    9 هانوفر 34 45
    10 نورنبرگ 34 44
    11 وولفسبورگ 34 43
    12 اشتوتگارت 34 43
    13 ماينتس 34 42
    14 وردربرمن 34 34
    15 آگزبورگ 34 33
    16 هافن هايم 34 31
    17 دوسلدورف 34 30
    18 گريتر فورت 34 21
    ورزش سه | دریافت کد

    سری آ
    ايتاليا سري آ

    تيم بازيها امتياز
    1 يوونتوس 38 87
    2 ناپولي 38 78
    3 آث ميلان 38 72
    4 فيورنتينا 38 70
    5 اودينزه 38 66
    6 آاس رم 38 62
    7 لاتزيو 38 61
    8 کاتانيا 38 56
    9 اينترميلان 38 54
    10 پارما 38 49
    11 کالياري 38 47
    12 کيه وو 38 45
    13 بلونيا 38 44
    14 سامپدوريا 38 42
    کسر 1 امتیاز
    15 آتالانتا 38 40
    کسر 2 امتیاز
    16 تورينو 38 39
    کسر 1 امتیاز
    17 جنوا 38 38
    18 پالرمو 38 32
    19 سيه نا 38 30
    کسر 6 امتیاز
    20 پسکارا 38 22
    ورزش سه | دریافت کد

    لوشامپیونا
    فرانسه لوشامپيونه

    تيم بازيها امتياز
    1 پاري سن ژرمن 38 83
    2 مارسي 38 71
    3 ليون 38 67
    4 نيس 38 64
    5 سنت اتين 38 63
    6 ليل 38 62
    7 بوردو 38 55
    8 لوريان 38 53
    9 مون پليه 38 52
    10 تولوز 38 51
    11 والنسين 38 48
    12 باستيا 38 47
    13 استادي رنز 38 46
    14 رميس 38 43
    15 آژاکسيو 38 42
    16 سوشو 38 41
    17 اويان 38 40
    18 نانسي 38 38
    19 ترويس 38 37
    20 برس 38 29
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 1,174