loading...
تازه ترین اخبارورزش ایران وجهان
حمیدرضاحسین پور بازدید : 10 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، به هواداران این باشگاه قول داد که فصل آینده تیم شان فوتبالی جذاب ارائه بدهد....

عکس مورینیو

اولین مقطع حضور آقای خاص در استمفوردبریج بسیار موفقیت آمیز بود اما به دلیل بازی های کم گل چلسی، انتقادهای زیادی از او می شد.

به همین دلیل مورینیو قول داد که تیمش این بار بازی های جذاب و پرگل را به نمایش بگذارد.

او در گفتگو با نشریه سان گفت:" می خواهم هواداران چلسی را خوشحال کنم؛ با نتایج، ا سبک بازی مان و همین طور با ذهنیت و شخصیت تیم.

آنها می دانند که ما همیشه تمام تلاش مان را می کنیم. از آمار اولین دوره حضورم در چلسی، و همین طور در اینتر و رئال می دانم که تصمیم هایم به تیم کمک می کند.

اگر با گرفتم یک تصمیم ریسکی، دست به قمار بزنم، ممکن است به مسیر اشتباهی برویم. من چند بار در اینجا با سه مدافع بازی کردم.

به یاد دارم مقابل وستهم در آوریل ۲۰۰۶ ما داشتم ۱-۰ شکست می خوردیم. در آن بازی مانیش در همان دقایق ابتدایی کارت قرمز گرفت و ما ۱۰ نفره شدیم. من باز هم دست به قمار زدم زیرا می خواستیم ببریم و ۴-۱ بردیم."

چلسی در این تابستان بازیکنانی مانند فن خینکل و شورله را به خدمت گرفت اما مورینیو اعلام کرد که همچنان بازیکنان قدیمی تیم نقش اصلی را در تیم دارند.

" این میراث فرهنگ باشگاه است. کسانی که تازه به این آمده اند باید این میراث را از بازیکنانی که قبلا در تیم بوده اند، دریافت کنند.

وقتی بازیکنان قدیمی تر بروند، بازیکنان جدید می توانند جای آنها را بگیرند اما در حال حاضر ما با بازیکنان قدیمی تر ادامه می دهیم."

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

مالک متمول روسونری در مورد فروش باشگاه صحبت‌هایی انجام داده است....

عکس سیلویو برلوسکونی

سیلویو برلوسکونی که با هلی‌کوپتر برای تماشای نخستین جلسه تمرینی میلان در سن سیرو حضور پیدا کرده بود، به صحبت در مورد شرایط تیمش پرداخت.

بنا به ادعای برلوسکونی، میلان که در فصل گذشته به مقام سوم رسید، در این فصل می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

«نمی‌توانم بگویم که بازیکن بزرگی در طول تابستان به ما اضافه نخواهد شد ولی همه ما می‌دانیم که با بازیکنان کنونی هم می‌توانیم عنوان قهرمانی در فصل پیش رو را به دست آوریم.»

چندی پیش و با توجه به مشکل‌های مالی که برای برلوسکونی به وجود آمده بود، صحبت‌هایی در مورد فروش باشگاه میلان مطرح شد. برلوسکونی در این مورد هم گفت: به هیچ وجه میلان را نمی‌فروشم. این باشگاه برای من و خانواده‌ام یک حس قلبی دارد. اگر بخواهم یکی یکی تمام دارایی‌هایم را بفروشم، باشگاه میلان آخرین آنها خواهد بود.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فرانتس بکن باوئر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، از تصمیم ماریو گومز برای پیوستن به فیورنتینا حمایت کرد....

عکس فرانس  بکن باوئر

این ملی پوش آلمانی که فصل گذشته جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن را از دست داد، در نهایت تصمیم گرفت راهی سری آ شود. او روز گذشته با انتقالی ۱۶ میلیون یورویی به فیورنتینا رفت و بکن باوئر معتقد است که او تصمیم درستی گرفته است.

او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" فکر می کنم گومز تصمیم درستی گرفت. بایرن مونیخ در خط حمله گزینه های زیادی دارد و گواردیولا بازیکنی مانند گوتزه را ترجیح می دهد. بنابراین مهم بود که گومز به باشگاه دیگری برود"

به تازگی مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ، اعلام کرد که مشکلات مالی موجب شده تا سری آ جذابیتش را برای ستاره‌ها از دست بدهد اما بکن باوئر با این نظر موافق نیست.

" وقتی پای فوتبال به میان می آید، ایتالیا هنوز یک سرزمین رویایی است. فیورنتینا هم مطمئنا باشگاه بدی نیست."

گومز که در سال ۲۰۰۹ از اشتوتگارت به بایرن مونیخ، در ۱۱۵ بازی برای باواریایی ها، ۷۵ گل به ثمر رساند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 10 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

هرست ۱۰ نامزد اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳/۲۰۱۲ از سوی یوفا اعلام شد....

عکس کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

سایت یوفا امروز فهرست ۱۰ بازیکنی که اکنون به دور دوم رأی گیری بهترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳/۲۰۱۲ راه یافته‌اند را منتشر کرد. این سومین دوره اهدای این جایزه است که توسط میشل پلاتینی با همکاری گروه رسانه ورزش اروپا ابداع شد. لیونل مسی از بارسلونا و آندرس اینیستا، هم‌تیمی وی برنده دو دوره پیشین این رویداد بوده‌اند.

این جایزه پنج‌شنبه ۲۹ آگوست (۷ شهریور) در موناکو در زمان قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۱۴/۲۰۱۳ به نفر برتر اهدا خواهد شد. مثل سال گذشته گروهی از خبرنگاران از هر یک از کشورهای عضو یوفا فهرستی از ۵ بازیکن برتر ارائه داده‌اند. بازیکنان از یک تا ۵ مرتب می‌شوند که نفر اول ۵ امتیاز، نفر دوم ۴ امتیاز و همین طور تا آخر دریافت می‌کنند. تنها ۱۰ بازیکن برتر در این رده‌بندی به دور دوم راه خواهند یافت و در این مرحله ۳ نامزد نهایی که ششم آگوست (۱۵ مرداد) معرفی خواهند شد، انتخاب می‌شوند. سپس این گروه در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا از میان این ۳ نفر به صورت زنده رأی خود را با استفاده از سیستم رأی گیری الکترونیک خواهند داد.

فهرست ۱۰ نفره این بازیکنان بدون ترتیب آرا به این صورت است: گرت بیل (تاتنهام)، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، زلاتان ایبراهیموویچ (پاری‌سن‌ژرمن)، روبرت لواندوفسکی ( بورسیا دورتموند)، لیونل مسی (بارسلونا)، توماس مولر ( بایرن مونیخ)، فرانک ریبری (بایرن‌مونیخ)، آرین روبن ( بایرن‌مونیخ)، باستین شواین اشتایگر (بایرن مونیخ)، روبین فان پرسی (منچستریونایتد).

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: پیشنهادهای مختلفی داشتم اما دلم می‌خواست در ملوان بمانم....

سید جلال رافخایی در پایان مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم اظهار داشت: خیلی‌ها تلاش کردند تا کفش طلا را دریافت کنند اما خوشبختانه نصیب من شد. تمام بازیکنان ملوان برای رسیدن به این هدف به من کمک کردند. امیدوارم سال بعد هم با ملوان موفق باشیم.

وی در مورد پیشنهادهایش برای فصل آینده گفت: قبلاً پیشنهادهایی داشتم اما چون خودم می‌خواستم در ملوان بمانم در این تیم ماندم.

رافخایی گفت: جایزه‌ای که گرفتم حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم بود و من فقط ضربه آخر را زدم.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

رئیس کمیته مسابقات لیگ گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته‌ایم که کمترین تعطیلی داشته باشیم....

عکس غلامرضا  بهروان

غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم عنوان کرد: من نباید در باره این مراسم صحبت کنم به هرحال کسان دیگری زحمت کشیدند،‌لطف کردند مرا دعوت کردند تا جایزه بهترین کمک داور و داور را اهدا کنم. این مراسم مطمئن باشید سال به سال بهتر خواهد شد.

وی درمورد برگزاری مسابقات لیگ یادآور شد: امروز لیگ برتر قرعه‌کشی می‌شود و پس از ماه مبارک رمضان هم لیگ دسته اول قرعه‌کشی خواهد شد. مسابقات لیگ برتر دوم مردادماه و لیگ دسته اول هفته آخر شهریور آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ با اشاره به آغاز جام حذفی پیش از شروع مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت:‌دو هفته پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته یک جام حذفی را که قهرمان‌های استان‌ها لیگ دسته اول و دسته دوم حضور دارند، شروع می‌کنیم یعنی تیم‌های لیگ یکی پیش از آغاز لیگ دو دیدار در جام حذفی برگزار می‌کند.

بهروان درباره برنامه‌ریزی مسابقات، گفت: همه باید در این زمینه کمک کنند. مسابقات را به گونه ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که کمترین تعطیلی داشته باشد و همینطور بی‌مورد برای هر اردویی تعطیل نشود. در این زمینه همه باید کمک کنند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ درباره بلیت فروشی الکترونیکی، گفت: در ورزشگاه آزادی چنین اتفاقی رخ داده و تلاش می‌کنیم تا با شرکت مربوطه قرارداد امضا کنیم تا در تمام ورزشگاه‌ها این اتفاق رخ بدهد، امیدوارم در طول فصل این موضوع فراهم شود.

وی در پایان از برگزاری لیگ دسته اول با ۲۶ تیم در دو گروه خبر داد.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

استقلال خوزستان در دیداری تدارکاتی مقابل صبای قم برتری رسید....

تیم‌های استقلال خوزستان و صبای قم عصر امروز در دیداری تدارکاتی در صباشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلالی‌ها به پایان رسید.

تک گل استقلال توسط معاوی به ثمر رسید.

این سومین شکست صبای قم در دیدارهای تدارکاتی قبل از فصل با محمد مایلی‌کهن بود.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 8 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود....

عکس کریم باقری

علی فتح الله زاده پس از انتخاب استقلال به عنوان بهترین تیم لیگ دوازدهم با کریم باقری مربی کنونی و کاپیتان پیشین پرسپولیس رو به رو شد.

باقری در این رویارویی به مدیرعامل استقلال گفت: امیدوارم تیمتان بتواند عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

فتح‌الله زاده همچنین از کریم باقری خواست تا در صورت صعود استقلال به فینال بازی را از نزدیک تماشا کند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در انتخاب بهترین‌های لیگ دوازدهم واقعاً بهترین‌ها انتخاب شدند....

عکس علی دایی

علی دایی در خصوص برگزاری مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ دوازدهم اظهار داشت: اولین باری است که چنین مراسمی به همت سازمان لیگ برگزار می‌شود. فکر می‌کنم در اولین تجربه برنامه خوبی بود و امیدوارم تداوم داشته باشد چرا که با این مراسم‌ها جوانان حاضر در لیگ انگیزه می‌گیرند تا سال آینده خود را به عنوان برترین‌ها معرفی کنند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تمام انتخاب‌ها درست بود. هرچند که انتخاب برترین‌ها سلیقه‌ای است اما فکر می‌کنم واقعاً بهترین‌ها انتخاب شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان پایتخت گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدوارم این شرایط تا آغاز فصل تداوم داشته باشد. تیم خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. بدون شک با شرایطی که دارند می‌توانند ناکامی‌های سال گذشته را جبران کنند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

برترین کانون هواداران لیگ دوازدهم به پرسپولیسی‌ها رسید....

در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران کانون هواداران پرسپولیس به عنوان برترین کانون هواداران لیگ دوازدهم انتخاب شد.

منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس این جایزه را دریافت کرد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارکدام تیم هستید؟
    جدول لیگ برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس

    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    جدول لیگ فوتسال
    فوتسال ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 گيتي‌پسند‌ 24 58
    2 صباي قم 24 56
    3 شهيد منصوري 24 49
    4 دبيري تبريز 24 37
    5 ميثاق تهران 24 36
    6 شرکت حفاري 24 36
    7 شهرداري تبريز 24 36
    8 فرش‌آرا 24 35
    9 شهرداري ساوه 24 29
    10 راه ساري 24 23
    11 هلال احمر 24 17
    12 گاز خوزستان 24 17
    13 ارژن شيراز 24 17
    ورزش سه | دریافت کد

    لیگ انگلستان
    انگليس ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 منچستريونايتد 38 89
    2 منچسترسيتي 38 78
    3 چلسي 38 75
    4 آرسنال 38 73
    5 تاتنهام 38 72
    6 اورتون 38 63
    7 ليورپول 38 61
    8 وست برومويچ 38 49
    9 سوانسي 38 46
    10 وستهام 38 46
    11 نوريچ 38 44
    12 فولام 38 43
    13 استوك سيتي 38 42
    14 ساوتهمپتون 38 41
    15 استون ويلا 38 41
    16 نيوکسل 38 41
    17 ساندرلند 38 39
    18 ويگان 38 36
    19 ردينگ 38 28
    20 کوئينز پارک 38 25
    ورزش سه | دریافت کد

    لالیگا
    اسپانيا لاليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بارسلونا 38 100
    2 رئال مادريد 38 85
    3 آتلتيكومادريد 38 76
    4 رئال سوسيداد 38 66
    5 والنسيا 38 65
    6 مالاگا 38 57
    7 بتيس 38 56
    8 رايو والكانو 38 53
    9 سويا 38 50
    10 ختافه 38 47
    11 لوانته 38 46
    12 بيلبائو 38 45
    13 اسپانيول 38 44
    14 وايادوليد 38 43
    15 گرانادا 38 42
    16 اوساسونا 38 39
    17 سلتاويگو 38 37
    18 مايوركا 38 36
    19 لاكرونيا 38 35
    20 ساراگوسا 38 34
    ورزش سه | دریافت کد

    بوندسلیگا
    آلمان بوندسليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بايرن مونيخ 34 91
    2 بروسيادورتموند 34 66
    3 بايرلوركوزن 34 65
    4 شالكه04 34 55
    5 فرايبورگ 34 51
    6 فرانكفورت 34 51
    7 هامبورگ 34 48
    8 مونشن گلادباخ 34 47
    9 هانوفر 34 45
    10 نورنبرگ 34 44
    11 وولفسبورگ 34 43
    12 اشتوتگارت 34 43
    13 ماينتس 34 42
    14 وردربرمن 34 34
    15 آگزبورگ 34 33
    16 هافن هايم 34 31
    17 دوسلدورف 34 30
    18 گريتر فورت 34 21
    ورزش سه | دریافت کد

    سری آ
    ايتاليا سري آ

    تيم بازيها امتياز
    1 يوونتوس 38 87
    2 ناپولي 38 78
    3 آث ميلان 38 72
    4 فيورنتينا 38 70
    5 اودينزه 38 66
    6 آاس رم 38 62
    7 لاتزيو 38 61
    8 کاتانيا 38 56
    9 اينترميلان 38 54
    10 پارما 38 49
    11 کالياري 38 47
    12 کيه وو 38 45
    13 بلونيا 38 44
    14 سامپدوريا 38 42
    کسر 1 امتیاز
    15 آتالانتا 38 40
    کسر 2 امتیاز
    16 تورينو 38 39
    کسر 1 امتیاز
    17 جنوا 38 38
    18 پالرمو 38 32
    19 سيه نا 38 30
    کسر 6 امتیاز
    20 پسکارا 38 22
    ورزش سه | دریافت کد

    لوشامپیونا
    فرانسه لوشامپيونه

    تيم بازيها امتياز
    1 پاري سن ژرمن 38 83
    2 مارسي 38 71
    3 ليون 38 67
    4 نيس 38 64
    5 سنت اتين 38 63
    6 ليل 38 62
    7 بوردو 38 55
    8 لوريان 38 53
    9 مون پليه 38 52
    10 تولوز 38 51
    11 والنسين 38 48
    12 باستيا 38 47
    13 استادي رنز 38 46
    14 رميس 38 43
    15 آژاکسيو 38 42
    16 سوشو 38 41
    17 اويان 38 40
    18 نانسي 38 38
    19 ترويس 38 37
    20 برس 38 29
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 1,180