loading...
تازه ترین اخبارورزش ایران وجهان
حمیدرضاحسین پور بازدید : 8 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

کریم انصاری فرد مذاکراتش را دوباره با پرسپولیس آغاز کرده اما هنوز هیچ قراردادی را امضا نکرده است....

عکس کریم انصاری فرد

در حالی توافق خبر کریم انصاری فر با پرسپولیس رسانه ای شده است که این اتفاق را مسئولان باشگاه تایید نکرده اند.از ابتدای هفته زمزمه های زیادی برای بازگشت این مهاجم به پرسپولیس مطرح بود.همچنین با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان وقت نقل و انتقالات باقی نمانده است سرخپوشان تلاش کردند تا با انجام مذاکرات شرایط تمدید قرارداد با کریم را فراهم کنند،مذاکراتی که بیشتر به صورت تلفنی انجام شده است.
انصاری فرد که در نخستین مذاکره اش دو شرط اساسی برای پرسپولیسی‌ها گذاشته یود،کار را به جایی رساند تا همه از بن بست مذاکرات نوشتند.شرط هایی که یکی اضافه کردن بند قراردادی برای ترانسفر شدن(هر زمان که او دلش خواست) بود و دیگری هم دریافت بیش از ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت!
هر چه بود پرسپولیسی‌ها این شرایط را نپذیرفتند و انصاری فر هم در بین مذاکرات راهی ترکیه شد.تلاش سرخ‌ها به خصوص محمد رویانیان برای پیدا کردن کریم آنقدر سخت شده بود که سردار در مصاحبه ای اعلام کرد نمی تواند این بازیکن را پیدا کند.این در حالی است که صبر دایی هم لبریز شده بود و او از رویانیان خواست تا مذاکرات برای جذب سید مهدی سید صالحی را آغاز کنند.در همین زمان بود که انصاری فرد از طریق واسطه‌ها پیغام داد که نیاز به ۱۵ روز زمان دارد تا تصمیم نهایی اش را بگیرد.درخواستی دیگر که عصبانیت علی دایی را به همراه داشت.سرمربی پرسپولیس در همان مقطع اعلام کرد که از این وقت‌ها ندارد به کسی بدهد و سید صالحی به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد.
انصاری فر که از ۱۸ سالگی وتحت نظر علی دایی رشد کرد و به فوتبال معرفی شد آنقدر دایی را عصبانی کرده بود که کمتر کسی فکرش را می کرد برای بازگشت به پرسپولیس یک بار دیگر باب مذاکره را باز کند.
دایی توقع داشته تا اگر کریم قصد ماندن در ایران را دارد،حداقل به خاطر او هم که شده جزو نخستین نفراتی باشد که قراردادش را با پرسپولیس امضا می کند،نه حالا که تیم دو اردو برگزار کرده و چند دیدار تدارکاتی هم داشته است.

در هر حال انصاری فر یک بار دیگر مذاکراتش را آغاز کرده است و این بار به نظر با نرمشی که از خودش نشان داده،در پرسپولیس خواهد ماند.زمان زیادی به پایان فصل نقل و انتقالات نیست و پیشنهاد هایی هم که از کشورهای خارجی مطرح بوده،مشخص است که به نتیجه نرسیده است.بازیکنی که سال گذشته با جنجال های زیادی راهی پرسپولیس شد و بوسه بر پیراهن این باشگاه زد،امسال خودش به حواشی دامن زده و شرایطی را فراهم کرده که حتی هواداران هم از دستش نارحتند.او برای اینکه ناراحتی‌ها را از دل رویانیان،دایی و هواداران در بیاورد باید امسال بیشترین تلاشش را بکند تا به مهره ای مطمئن در نوک خط حمله پرسپولیس برسد،مگر این که دوباره اتفاقاتی بیفتد و او در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات باز هم از دسترس خارج شود.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

حریفان پرسپولیس و استقلال در هفته اول مشخص شدند....

مراسم قرعه کشی لیگ برتر دوره سیزدهم در تالار وحدت تهران در حال برگزاری است و طبق قرعه کشی صورت گرفته تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته اول به ترتیب باید با تیم های گسترش فولاد در تبریز و تراکتورسازی در تهران دیدار می کنند.

رقابت های جدید لیگ برتر از دوم مرداد آغاز می شود.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

زمان دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ سیزدهم مشخص شد....

در مراسم قرعه کشی برنامه های لیگ برتر در دوره سیزدهم مشخص شد که تیم های پرسپولیس و استقلال دیدار رفت خود را باید در هفته هشتم برگزار کنند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 76 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

برگزاری مراسم جشن برترین های لیگ و همچنین قرعه کشی فصل جدید مسابقات با حواشی جالبی برخوردار بود که خواندنش خالی از لطف نیست:...

* مدیران سازمان لیگ برای جشن امروز با لباس های متحدالشکل در مراسم حاضر شدند.کت و شلوار هایی که از طرف نمایندگی جیلاردینو به انها اهدا شده.

* رضا یزدانی و فرزاد فرزین در این مراسم به اجرای زنده موسیقی پرداختند.از طرف عزیزالله محمدی با این دو نفر قراردادی به ارزش ۱۳ میلیون تومان امضا شد تا دو اهنگ برای خلیج فارس خوانده شود.البته شنیده شده رضا یزدانی مشکل پخش داشته که با وساطت مهدی تاج این مشکل برطرف شده است .

* در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران، محرم نویدکیا به عنوان برترین بازیکن، امیر قلعه‌نویی برترین سرمربی و حسین فرکی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مربی و بازیکن اخلاق فوتبال ایران انتخاب شدند. همچنین استقلال، برترین تیم ایران و فجرسپاسی به عنوان تیم اخلاق لقب گرفتند.

* تهرانی، پیشکسوت فوتبال، ، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس را به عنوان برترین کانون هواداران ایران انتخاب کرد. بهروز منتقمی به نمایندگی از این باشگاه جایزه را دریافت کرد.

* نقش‌بند زرین کنفدراسیون فوتبال آسیا به همایون بهزادی، مهاجم سال‌های دور فوتبال ایران به عنوان بازیکن سرطلایی آسیا اعطا شد.

* نشان زرین آسیا نیز به علی پروین رسید. این پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان مرد میدان دار فوتبال آسیا لقب گرفته است.

علی جباری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال هم سومین جایزه آسیایی مراسم را دریافت کرد.*

* در ادامه مراسم هدیه‌ای به رسم یادبود به مهدی تاج، سرپرست سازمان حرفه‌ای فوتبال اعطا شد. همچنین ابرقویی‌نژاد و ساکت، هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 13 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

رؤسای تیم فوتبال چلسی با قطعی شدن پیوستن کاوانی به پاریسن ژرمن به دنبال گزینه جدید هستند....

به نقل از خبرگزاری اسکای اسپوتز از آنجا که ادیسون کاوانی اعلام کرد پاریسن ژرمن را به عنوان تیم مورد نظر خود انتخاب کرده است مورینیو باید به دنبال گزینه ای جدید باشد آنها در حال حاضر کریستیان بنتکه از آستون ویلا را در نظر گرفته اند و بازی های وی را دنبال می کنند.

این بازیکن ۲۲ ساله بلژیکی فصل فوق العاده ای را در آستون ویلا سپری کرده است.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 11 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تیم‌های استقلال و دیناموکیف اوکراین در نیمه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند....

تیم‌‌های استقلال و دیناموکیف اوکراین از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه اختصاصی دیناموکیف در حضور ۴ هزار تماشاگر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه ۱۳ برای استقلال و روبن رودریگوئز در دقیقه ۱۸ برای دیناموکیف گلزنی کردند.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 3 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

ملی‌پوش ژاپنی تیم فوتبال منچستریونایتد از نخستین فصل حضورش در این تیم مطرح انگلیسی چندان رضایت ندارد....

عکس شینجی  کاگاوا

"شینجی کاگاوا" ملی‌پوش ژاپنی منچستریونایتد پیش از آنکه به اولدترافورد نقل مکان کند، دو فصل پیاپی با دورتموند به عنوان قهرمانی رقابتهای بوندس لیگا دست پیدا کرد.

این بازیکن ۲۴ ساله که طی دو سال حضور در دورتموند ۲۹ گل برای این تیم به ثمر رساند، در فصل گذشته فقط ۶ بار برای منچستریونایتد به میدان رفت.

وی در گفتگو با "اینساید یونایتد" اظهار داشت: می‌خواهم سال به سال بازیکن بهتری شوم. انتظارم از خودم بالاست. امیدوارم بتوانم توانایی‌ام را با حضور بیشتر در میدان نشان دهم. احساس می‌کنم باید بیشتر کار کنم. می‌توانم بگویم نیمی از خودم راضی هستم و نیمی نه.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره اسپانیایی دقایقی قبل از ساعت ۹ صبح در کلینیک ماخادائوندا تست های پزشکی را پشت سرگذاشت...

داوید ویا ستاره اسپانیایی باشگاه اتلتیکومادرید صبح امروز تست های پزشکی را انجام داد.

او ساعت ۱ نیمه شب دیشب همراه پدر و باجناقش وارد شهر مادرید شد و دقایقی قبل از ساعت ۹ صبح تست های پزشکی اش را پشت سرگذاشت. حالا او مجوز این را خواهد داشت که با بازیکنان اتلتیکو به تمرین بپردازد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش برود، او در روز ۱۶ جولای در باشگاه اتلتیکو مادرید معارفه خواهد شد

سران باشگاه اتلتیکودیروز از توافق با سران بارسا برای انجام این انتقال خبر دادند . سران باشگاه رئال در سال اول، مبلغ ۲.۱ میلیون یورو برای خرید ویا خواهند پرداخت و اگر ویا سال آینده هم در این تیم بماند، مبلغ ۲ میلیون یوروی دیگر به بارسا پرداخت خواهند کرد و در صورت ماندن ویادر سال سوم در اتلتیکو، یک میلیون یوروی دیگر به حساب بارسا واریز خواهد شد

حمیدرضاحسین پور بازدید : 6 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

باشگاه لاتزیو اعلام کرد که فیلیپه اندرسون، هافبک جوان سانتوس را به خدمت گرفته است....

عکس اندرسون

این ستاره ۲۰ ساله از مدت‌ها پیش مورد توجه لاتزیو قرار داشت و سرانجام امروز قرارداد ۵ ساله اش را با این باشگاه امضا کرد.

اندرسون یکی از محصولات آکادمی جوانان سانتوس است و اولین بار در اکتبر ۲۰۱۰ برای تیم اول این باشگاه به میدان رفت.
او بعد از آن، خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی سانتوس تبدیل شد و توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را جلب کرد.

لاتزیو در ژانویه گذشته هم برای انتقال اندرسون با سانتوس به توافق رسید اما به دلیل مشکلات اداری در نهایت این انتقال نهایی نشد.

او بعد از هرنانس، ادرسون و آندره دیاس، چهارمین بازیکن برزیلی لاتزیو است.

حمیدرضاحسین پور بازدید : 9 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

آرین روبن با اعلام این که شانسی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ ندارد، می‌گوید کسب این جایزه دغدغه او نیست....

عکس آرین روبن

مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ در فصل ۲۰۱۳ بازی‌های خوبی داشت و خیلی‌ها او را یکی از شانس‌های کسب جایزه مرد سال فوتبال جهان می‌دانند.

آرین روبن در گفت‌وگو با روزنامه‌ "گازتا دلا اسپورت" عنوان کرد: شانسی برای خودم در کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان قائل نیستم. فصل قبل که با بایرن‌ مونیخ قهرمان شدیم به خاطر کار گروهی بود نه عملکرد فردی. کسب جوایز فردی مهم است اما ارزش کسب جوایز تیمی بسیار بالاتر از کسب جوایز فردی است.

روبن ادامه داد: بایرن‌مونیخ سال گذشته قهرمان شد، زیرا یک تیم بود. در تیم‌مان بازیکنی مثل لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو نداشتیم اما یک تیم متحد بودیم. پیدا کردن یک ستاره در تیم بایرن‌مونیخ فصل قبل کار سختی است. به همین خاطر هیچ بازیکنی از بایرن‌مونیخ دغدغه‌ کسب جایزه مرد سال فوتبال جهان را ندارد.

روبن در پایان درباره کار با پپ گوآردیولا گفت: در بایرن‌مونیخ یک تیم هستیم که هر کدام نقش متفاوتی داریم. پپ گوآردیولا به نقش همه ما آشناست. فکر نمی‌کنم او از من بخواهد، کمتر دریبل بزنم یا حرکت انفرادی کمی داشته باشم. اگر او این کار را بکند، توانایی مرا نادیده گرفته است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارکدام تیم هستید؟
    جدول لیگ برتر
    ليگ برتر جام خليج فارس

    تيم بازيها امتياز
    1 استقلال 34 67
    2 تراکتورسازي 34 65
    3 سپاهان 34 64
    4 فولاد 34 56
    5 نفت تهران 34 55
    6 مس 34 53
    7 پرسپوليس 34 50
    8 راه آهن 34 46
    9 صباي قم 34 45
    10 سايپا 34 45
    11 داماش گيلان 34 43
    12 فجر سپاسي 34 42
    13 ملوان 34 40
    14 ذوب آهن 34 38
    15 آلومينيوم 34 35
    16 نفت آبادان 34 25
    17 پيکان 34 25
    18 گهر دورود 34 19
    ورزش سه | دریافت کد

    جدول لیگ فوتسال
    فوتسال ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 گيتي‌پسند‌ 24 58
    2 صباي قم 24 56
    3 شهيد منصوري 24 49
    4 دبيري تبريز 24 37
    5 ميثاق تهران 24 36
    6 شرکت حفاري 24 36
    7 شهرداري تبريز 24 36
    8 فرش‌آرا 24 35
    9 شهرداري ساوه 24 29
    10 راه ساري 24 23
    11 هلال احمر 24 17
    12 گاز خوزستان 24 17
    13 ارژن شيراز 24 17
    ورزش سه | دریافت کد

    لیگ انگلستان
    انگليس ليگ برتر

    تيم بازيها امتياز
    1 منچستريونايتد 38 89
    2 منچسترسيتي 38 78
    3 چلسي 38 75
    4 آرسنال 38 73
    5 تاتنهام 38 72
    6 اورتون 38 63
    7 ليورپول 38 61
    8 وست برومويچ 38 49
    9 سوانسي 38 46
    10 وستهام 38 46
    11 نوريچ 38 44
    12 فولام 38 43
    13 استوك سيتي 38 42
    14 ساوتهمپتون 38 41
    15 استون ويلا 38 41
    16 نيوکسل 38 41
    17 ساندرلند 38 39
    18 ويگان 38 36
    19 ردينگ 38 28
    20 کوئينز پارک 38 25
    ورزش سه | دریافت کد

    لالیگا
    اسپانيا لاليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بارسلونا 38 100
    2 رئال مادريد 38 85
    3 آتلتيكومادريد 38 76
    4 رئال سوسيداد 38 66
    5 والنسيا 38 65
    6 مالاگا 38 57
    7 بتيس 38 56
    8 رايو والكانو 38 53
    9 سويا 38 50
    10 ختافه 38 47
    11 لوانته 38 46
    12 بيلبائو 38 45
    13 اسپانيول 38 44
    14 وايادوليد 38 43
    15 گرانادا 38 42
    16 اوساسونا 38 39
    17 سلتاويگو 38 37
    18 مايوركا 38 36
    19 لاكرونيا 38 35
    20 ساراگوسا 38 34
    ورزش سه | دریافت کد

    بوندسلیگا
    آلمان بوندسليگا

    تيم بازيها امتياز
    1 بايرن مونيخ 34 91
    2 بروسيادورتموند 34 66
    3 بايرلوركوزن 34 65
    4 شالكه04 34 55
    5 فرايبورگ 34 51
    6 فرانكفورت 34 51
    7 هامبورگ 34 48
    8 مونشن گلادباخ 34 47
    9 هانوفر 34 45
    10 نورنبرگ 34 44
    11 وولفسبورگ 34 43
    12 اشتوتگارت 34 43
    13 ماينتس 34 42
    14 وردربرمن 34 34
    15 آگزبورگ 34 33
    16 هافن هايم 34 31
    17 دوسلدورف 34 30
    18 گريتر فورت 34 21
    ورزش سه | دریافت کد

    سری آ
    ايتاليا سري آ

    تيم بازيها امتياز
    1 يوونتوس 38 87
    2 ناپولي 38 78
    3 آث ميلان 38 72
    4 فيورنتينا 38 70
    5 اودينزه 38 66
    6 آاس رم 38 62
    7 لاتزيو 38 61
    8 کاتانيا 38 56
    9 اينترميلان 38 54
    10 پارما 38 49
    11 کالياري 38 47
    12 کيه وو 38 45
    13 بلونيا 38 44
    14 سامپدوريا 38 42
    کسر 1 امتیاز
    15 آتالانتا 38 40
    کسر 2 امتیاز
    16 تورينو 38 39
    کسر 1 امتیاز
    17 جنوا 38 38
    18 پالرمو 38 32
    19 سيه نا 38 30
    کسر 6 امتیاز
    20 پسکارا 38 22
    ورزش سه | دریافت کد

    لوشامپیونا
    فرانسه لوشامپيونه

    تيم بازيها امتياز
    1 پاري سن ژرمن 38 83
    2 مارسي 38 71
    3 ليون 38 67
    4 نيس 38 64
    5 سنت اتين 38 63
    6 ليل 38 62
    7 بوردو 38 55
    8 لوريان 38 53
    9 مون پليه 38 52
    10 تولوز 38 51
    11 والنسين 38 48
    12 باستيا 38 47
    13 استادي رنز 38 46
    14 رميس 38 43
    15 آژاکسيو 38 42
    16 سوشو 38 41
    17 اويان 38 40
    18 نانسي 38 38
    19 ترويس 38 37
    20 برس 38 29
    ورزش سه | دریافت کد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 1,173